lördag 6 december 2008

"Carolinmannen" - Kvinnohatare? Knarkande terrorister - Ny Mona-fadäs!

Efter att ha läst intervjun med hustrun till den mordmisstänkte 50-åringen i ”Carolinfallet” är jag benägen att erkänna att jag haft fel! Hustrun som av förståeliga skäl nu skilt sig från mannen verkar överhuvudtaget inte ha känt den man hon varit gift med i 4 år och haft en relation med i 15. I veckan möttes de båda för första gången sedan anhållandet och hustrun uppger att hennes ex make knappt står att känna igen. Hålögd, utmärglad och psykiskt helt knäckt som får häftiga gråtattacker hela tiden. Jag tror att åklagaren Ulrika Schönbeck är tämligen nöjd med sitt resultat av mannens isolering. Därmed inte sagt att hon skulle vara någon ond människa.
Hon försöker bara göra sitt jobb och det är ju att få ur karlfan SANNINGEN!
Vilket ta mig fan inte verkar vara det lättaste…
Mannen och exfruns förhållande verkar på mig som om det varit HON som dragit in den största inkomsten, haft det bästa jobbet och rört sig hemtamt i korridorerna på LKAB:s kontor. Samt rest runt i affärer ute i världen. Medans mannen slitit på ett lager och knappast tjänat mer än en mindre slant i månaden. I ett historiskt sett mansdominerat samhälle som Gällivare har säkert detta i mannens ögon inneburit en slags underlägsenhet gentemot hustrun, kanske också orsakat gliringar och hån från arbetskamrater. Typ: - Jaha och frugan är på ”affärsresa” med direktörerna nu igen!
Jag vet inte om jag är ute och cyklar, men det känns som om sanningen om denna sexsadist kan ligga där någonstans. Ett slags dolt kvinnohat helt enkelt! 50-åringens närmaste paniska skräck för att det skulle komma ut att det handlat om ”något sexuellt” visar en onormal rädsla/respekt för hustrun. I hans förvridna hjärna kanske det var HUSTRUN han i själva verket våldtog, torterade och sen mördade? Carolin blev en slags ”stand in”.
Hustrun verkar vara en praktiskt lagd kvinna, 42 år ung och mitt i karriären, som nu bara ser till att ordna det för sig själv och parets två söner. Jag är övertygad om att hon inte besöker sin exmake mer innan rättegången, inte ens till jul.
Och jag klandrar henne inte!

Osama Bin Laden och Al Qaida tillsammans med övriga terroristnätverk har nu verkligen nått den absoluta botten när det gäller sin ”verksamhet”. För att använda påtända hjärntvättade SNORUNGAR i sina attacker som i Indien är ett lågvattenmärke som inte går att slå!
Fan, ungjävlarna var ju fulla i kokain plus LSD(!) när dom begick dåden. Dessutom hade de med sig extra doser ifall de skulle behöva hålla sig vakna i flera dygn. Jag ryser av obehag när jag tänker på hur dessa ungdomar utnyttjas så cyniskt i dödligt syfte av de totalt känslokalla terroristledarna! Ungdomarna hade väl inte en aning om vad de gjorde eller ens vilken jävla planet de var på!
Jag tror dessvärre att detta var framtidens terrorism vi nu ofrivilligt fick se i vitögat. Påtända snorungar med livsfarliga vapen som skickas ut på vansinnesuppdrag runt om i världen!
Heligt krig? SÅ FAN HELLER!

Igår presenterade! Alliansen” sitt krispaket som ska försöka stoppa katastrofen på arbetsmarknaden som hotar efter alla uppsägningar och varsel. Jag är inte man att bedöma innehållet i det mer än att jag saknade kraven på företagsledningarnas/chefernas ansvar för den uppkomna situationen. Varför knäpper inte Maud Olofsson dom på näsan, eller Anders Borg som ju försöker framstå som en tuffing? Nä, det är tydligen bara arbetarna som förlorar jobben som är riktiga ”loosers” här.
Kuriöst på min ära…
Sossarna svarade med att skicka fram Tomas Östros som vanligt(!) för att sabla ner krispaketet. Partiledaren Mona Sahlin var försvunnen! Ända till klockan 7 igår kväll då ”Kulturnyheterna” kunde avslöja att Mona Sahlin suttit och pratat kultur hela dagen! Dessutom lovat att just kulturen skulle bli en valfråga i nästa val.
- Herregud Mona, är du helt bäng eller? Borgarna har faktiskt lagt fram ett halvtaskigt krispaket IDAG, nästa VAL är om TVÅ ÅR! Vad fan håller du på med?
Ja, precis så tänkte jag faktiskt. För maken till klantigt uppförande och taskig tajming får man leta efter. Inte minst med tanke på hur partiet och Sahlin sjunker som en sten i alla väljarundersökningar.
Kuriöst på min ära…

Inga kommentarer: